Design a social space that is not quite outside, and yet still separate from the daily bustle of your main house. With windowed walls, a flowering trellis, a discrete speaker shaped like a rock, and furniture fit for a garden or sitting room, you’ll craft the perfect spot to spill the tea with friends.
An elegant tea party requires a beautiful space, good conversation, and – of course – tea, as well as other refreshments. This collection features a delicate tea set and treat tray that are both functional and lovely to look at, as well as a new banquet table.