Design et socialt rum, som ikke er helt udenfor, men stadig er separat fra husets daglige trummerum. Med sine vinduesvægge, blomstrende espalier, en diskret stenformet højtaler og møbler, der passer både til haven og dagligstuen, kan du skabe det perfekte sted at have en tesladder med dine venner.
Et elegant teselskab fordrer smukke omgivelser, gode samtaler og – naturligvis – masser af te samt andre forfriskninger. Denne samling indeholder et sart testel og en serveringsbakke, som både er funktionelle og dejlige at kigge på, samt et nyt banketbord.