Tam anlamıyla dışarıda olmayan ama yine de evinizin günlük telaşından ayrı olan bir sosyal alan tasarlayın. Pencereli duvarlar, çiçekli bir çit örgü, kayayı andıran hoparlör ve bir bahçeye ya da oturma odasına uygun mobilyalar ile arkadaşlarınızla dedikodu yapmak için mükemmel bir köşe yaratacaksınız.