Downsize your Sims’ dwellings with this brand-new residential lot that provides fun-sized challenges and unique benefits to your Sims when they meet their tiny home requirements.
Make the most of your Sims’ space with the Murphy Bed combo. This medium-sized furniture combo comes with a Two-Seat Loveseat attached to a large Storage Compartment.
Customize your Sims’ tiny homes with space-saving combo objects–like the all-in-one Stereo, TV, and Bookshelf–and sleek furniture with a pop of color.
Outfit your Sims in comfy new CAS items, like a dress shirt or turtleneck that represents their low-key lifestyle.