Få mest muligt ud af dine simmeres hjem med skabssengen. Denne mellemstore møbelkombination leveres med en topersoners sofa, der er forbundet med et større opbevaringsmøbel.
Tilpas dine simmeres små hjem med pladsbesparende kombinationsgenstande – som for eksempel et mediemøbel med stereoanlæg, tv og boghylde i ét – og elegante møbler med flotte farver.