Express your toddlers’ personalities with new boy and girl fashions and hairstyles. Choose from a variety of tops, bottoms, and shoes that showcase their unique style. Dress in whimsical outfits, from butterfly-winged tees to animal hoodies and even rainbow moccasins.
Toddlers can burn energy while having fun on the collection of playground objects. Tiny Sims can hop into the ball pit with a buddy, scoot down the slide, or scamper through colorful tunnels. With a little imagination, toddlers can make-believe that they’re pirates or space-exploring astronauts!
Build the perfect play space in a local park or backyard, then invite the neighbors over for a play date! Toddlers can make friends and let loose while parents facilitate the fun, tell stories, and grill up the kids’ favorite foods.