Bu modern görünüşlerde Ebonix'in kalbinde yer etmiş bir zamandan ve yerden ilham alındı. Cesurlar, taviz vermiyorlar ve Ebonix’in Sim’ci toplulukla paylaşmak istediği bir tarzı yansıtıyorlar.
Dikkat çeken renklerin ve canlı desenlerin çeşitliliğini kucaklayın! İkonik grafitili gömlekler, parlak bir bodysuit ve büyüleyici tırnaklar... Bunlar, Sim’inizin kendisini ifade etmesi için sahip olduğunu yalnızca birkaç seçenek.