Całkiem nowe opcje trybu Stwórz Sima pozwolą Ci powołać do nieżycia pełne uroku lub przerażające wampiry. Wybierz kły, dodaj oczy o tajemniczym blasku, a nawet dostosuj unikatową mroczną postać, którą będą przyjmować, gdy się rozgniewają lub postanowią przestraszyć innych Simów.
Mroczne, spowite mgłą Forgotten Hollow to idealne miejsce dla wampirów, w którym mogą spędzać czas w towarzystwie innych plazmopijców i po prostu być sobą. Odwiedź opuszczony dworek, aby odkryć jego tajemnice, zebrać składniki do nowych, budzących grozę przepisów lub przeprowadzić się i uwić tam własne gniazdko.