Drape your Sims in classic, Hollywood-inspired fashion that's as elegant as it is timeless. Accessorize with sparkling diamond jewelry and choose ravishing hairstyles that'll turn heads wherever they go.
Sims can use the vanity table to primp before a night out or practice their flirty advances. Give your Sims an entirely new look, or quickly apply makeup that will last all evening long.
Summon your Sim's live-in butler with the ring of a bell. They'll cook meals, tidy up, greet guests, and fulfill almost any request. Make sure to give the butler praise to receive quicker service that'll keep your Sims in the lap of luxury.