Craft a space that’s all about good Nectar and great company. Decorate with all the trappings of a treasured local bistro including wood paneled walls, polished metal accents, and vintage furniture that has been beautifully maintained.
Serve the finest Nectar by night and the richest coffee by day. Fill your bistro with candlelight and classic décor to create the perfect spot for Sims to connect.
Inspired by classic fairy tales and the elegance of ages past, this collection features delicately crafted toys, pleasant wallpaper, a dreamy mobile, and a dollhouse modeled after the traditional home of an old, prominent family.
Raise your little one among ornate furniture including shelves and a changing table. Some of these items, like the crib with the sweeping canopy and the tasteful chandelier, may have been passed down through the generations.