Hyl mod månen med The Sims 4 Varulve Game Pack. Dine simmere kan skifte form, finde en flok og følge deres instinkter under fuldmånens skær. Udforsk Månekrat Mølle, og lær om varulvenes hemmeligheder, mens du udforsker dit nye, lykantropiske liv. Simmerne låser op for nye færdigheder, oplever nye temperamenter, og måske møder de også deres skæbne-mage.
Du skaber din varulveidentitet. Blev du bidt, eller blev du født ind i en varulvefamilie? Uanset hvad, skal du nu til at bestemme, hvilken slags varulv du vil være. Find en flok at liste rundt i nattens mulm og mørke med, mød din skæbne-mage på Hylebakken, eller prøv at klare dig som ensom ulv.