This is a space where imagination can soar, whether kids are playing or learning. With fanciful bookshelves, a matching desk, and a chess set, this playroom doubles as a place for kids to learn and grow.
A delightful stuffed rabbit, hanging top hats, and wall décor featuring dodo birds or grinning cats are just a few of the ways this kit will transport you to a world both familiar and fantastic.