Dette er et rum, hvor fantasien får vinger, uanset om børnene leger eller lærer. Med finurlige bogreoler, et matchende skrivebord og et skakbræt er dette et sted, hvor børn kan lære og udvikle sig.
En herlig kaninbamse, hængende høje hatte og vægpynt med dronter eller smilende katte er bare nogle af de måder, hvorpå dette kit vil transportere dig til en både velkendt og fantastisk verden.