Burası, çocukların oynarken veya öğrenirken hayal gücünü tam anlamıyla kullanabileceği bir alan. Masalsı kitap rafları, uyumlu bir masa ve satranç seti ile bu oyun odası, çocukların öğrenmesi ve gelişmesi için de işlev görüyor.
Güzel bir doldurulmuş tavşan, asılı duran silindir şapkalar, dodo kuşlarının ve sırıtan kedilerin olduğu duvar süslemeleri, bu kitin sizi hem tanıdık hem de fantastik bir dünyaya götürmesini sağlayacak ayrıntılardan yalnıza birkaçı.