Yanlış teslim edilen postaları geçmişte bırakın! “Kendin yap” tarzındaki zeminlerin üzerinde arkadan aydınlatmalı, parlayan modern sayılarla Sim’leriniz nerede yaşadıklarını tüm mahalleye göstermenin özelleştirilebilen bir yoluna sahip olacak. Evet, meyveli kekin adresi de orası.