The Sinking City Artbook & OST
The Sinking City Artbook presents the ultimate collection of key production art, sketches, concept designs, and breathtaking paintings. The Sinking City Soundtrack gets you absorbed in the beautiful and cryptic harmonies of Oakmont.
With over 160 pages of designs and visuals of characters, locations, landscapes, hair-raising monsters, and the artist team's comments, you'll plunge into the Lovecraftian world of primordial dark and elusive madness.
Every piece of the artwork perfectly conveys the atmosphere of the game and unravels its universe even wider. Get yourself behind the scenes of this action-adventure detective classic and dive into the flooded secrets of Oakmont.
Immerse yourself into the dark harmonic passages that transfer you to the flooded, gloomy streets of Oakmont and make you feel the presence of the unknown.
The mysterious and atmospheric vision of Lovecraftian sound and melody permeates through all thirty tracks, surrounding you with supernatural sonic vibes. Each note and timbre convey the aural image of the Cthulhu Mythos.