The Sinking City Remastered - Chicago Organ Grinder
Bu DLC ile Tommy silahının kilidi oyunun en başından itibaren açılır. Bulması gereken çok az yedek mermi bulunan çok güçlü bir silah olduğundan bunu akıllıca kullanın.