Locals of Oakmont say that you should always keep your mouth shut and never talk to strangers. It seems that some might be taking this a little too literally. See what it was that Joy said that made the locals go as far as they did...
Hunt down the wondrous artefacts of the Deep Ones, an iconic ocean-dwelling race directly from H.P. Lovecraft’s novels.
Get your hands on… jars with human brains, and learn the startling purpose of their otherworldly origin.