The Sinking City 2
The Sinking City 2, hvis begivenheder udspiller sig i de »brølende 1920'ere«, er en survival horror-spil gennemsyret af Lovecraftiansk rædsel. Udfordr den uhyggelige guddom og udforsk Arkhams oversvømmede gader, hvor de døde følger hvert eneste skridt, mens du vejer et enkelt liv op mod hele byens skæbne.
The Sinking City 2 er et tredjepersons overlevelseshorrorspil, der udspiller sig i Arkham i 1920'erne. Afbalanceret, spændende og ressourcefattig: presset stiger, jo dybere du dykker ned; kun øjeblikke i usikre skjulesteder giver lindring, og frygten bliver noget, du må lære at kontrollere. Hold øje med dit inventar, løse forvirrende gåder og vend tilbage ad de fundne stier for at hente forsyninger og udstyr.
The Sinking City 2 bygger på Frogwares' detektiviske rødder for at præsentere en overlevelseshorror, der trænger ind i dybet og slår til uden nåde. Næret af udviklernes fanatisme og feedback fra communityet er dette spil den sande legemliggørelse af den lovecraftianske oplevelse: myter, der er blevet virkelighed, og uforståelig rædsel, der opstår i deres skygge.