The Sinking City 2 — «Ktoniske arsenale»
Bevæbn dig med det „Ktoniske arsenale: pistolen „Kalksten Mary“, haglgeværet „Bølgebryder“ og maskinpistolen „Tektite Tommy“ — hver med sit unikke udseende og sine egne egenskaber.