The Sinking City 2 – Chtoniczny arsenał
Wyposaż się w chtoniczny arsenał broni: pistolet „Zdrowaśka”, strzelbę „Falochron” i pistolet maszynowy „Tektytowy Tommy”, z których każda wygląda inaczej i posiada inne funkcje.