The Sinking City 2 – Kitonik Cephanelik
Her biri kendine özgü görünüme ve özelliklere sahip Kitonik Cephaneliğini kuşan: “Shale Mary” tabancası, “Dalgakıran” pompalı tüfeği ve “Tektit Tommy” hafif makineli tüfeği.