The Sinking City 2 – Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes the base game and the Arkham Field Kit: three outfits for the main character – “The Anatomist,” “The Witness,” and “Heretic Heraldry” – three Dream Essence to learn your first Talent early, and a Resource Pack with a helpful mix of ammo, healing, and crafting items.
The Sinking City 2 is a third-person survival horror set in 1920s Arkham. Deliberate, tense, and resource-lean: pressure builds as you push deeper, relief comes in brief refuge, and fear is something you manage. Mind your inventory, take on unnerving puzzles, and double back via unlocked shortcuts for supplies and upgrades.
The Sinking City 2 draws on Frogwares’ detective roots to deliver survival horror that runs deep and hits hard. Shaped by studio obsession and community feedback, it’s a faithful Lovecraft experience: myths made manifest, and the inconceivable fear that results.