The Sinking City – Edycja Deluxe
Edycja Deluxe zawiera podstawową wersję gry oraz Zestaw polowy z Arkham: trzy stroje dla głównego bohatera – „Anatom”, „Świadek” i „Heraldyka Heretycka” – trzy Esencje Snu, dzięki którym szybko nauczysz się swojego pierwszego Talentu, a także Pakiet Zasobów z przydatnym zestawem amunicji, przedmiotów leczących i rzemieślniczych.
The Sinking City 2 to survival horror rozgrywany z perspektywy trzeciej osoby, którego akcja dzieje się w Arkham w latach 20. XX wieku. To przemyślana, pełna napięcia gra, w której dostępne zasoby są ekstremalnie ograniczone: presja rośnie w miarę zagłębiania się w historię, ulga przychodzi w postaci chwilowego schronienia, a strach jest czymś, co potrafisz opanować. Pilnuj swojego ekwipunku, rozwiązuj niepokojące zagadki i wracaj, korzystając z odblokowanych skrótów po zapasy i ulepszenia.
The Sinking City 2 czerpie z detektywistycznych korzeni Frogwares, co pozwoliło stworzyć survival horror, którego głębokie korzenie potrafią obudzić najbardziej skryte koszmary. Grę ukształtowała obsesja twórców oraz zbudowana wokół niej społeczność, dzięki czemu to wierne odwzorowanie świata rodem z opowieści Lovecrafta: mity wcielone w życie i niewyobrażalny strach, który towarzyszy ci przez całą rozgrywkę.