The Sinking City 2 — original soundtrack
Lovecraftiansk musik til Arkham i 1920'erne: tidstypiske klangfarver, afdæmpet percussion og en underliggende strøm af rædsel, der understreger ritualer, frelse og dybdernes tiltrækning.