The Sinking City 2 – Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Przesiąknięta stylem Lovecrafta muzyka z Arkham z lat 20. XX wieku: barwy epoki, stonowane brzmienie perkusji oraz wszechobecna groza, która podkreśla rytualność, poszukiwanie ratunku i przyciąganie z głębin.