The Sinking City 2 – Orijinal Oyun Müzikleri
1920’lerin ruhunu taşıyan, Lovecraft tarzı bir oyun müziği: Dönemin dokusunu yansıtan sesler, minimalist perküsyon ve ayinleri, kurtarma çabaları ile yer altının çekimini vurgulayan bir korku havası.