The Sinking City 2 —udgivelse Premium
The Sinking City 2 — Premium-udgaven indeholder hovedspillet, »Arkham feltkit « og »Holloway-godset«: en storymission på et spøgelseshus med en ekstra rituel efterforskning. Gennemfør den for at få revolveren »Ukuelige mustang « i hovedspillet.
På klipperne uden for Arkham glimter lysene fra Holloway-godset svagt. Dette hus tilhører en gammel slægt, hvis historie er blevet til okkult praksis — en praksis, som Lovecraft ville have sporet gennem glemte slægtslinjer og endeløse ritualer. Værelserne er sammenflettede som et puslespil, støvede relikvier åbner døre, og godset belønner din nysgerrighed med veje, du ikke burde have fundet. Udfør opgaven til ende, og revolveren »Ukuelige mustang«, som du får, forbliver hos dig i hovedspillet.
The Sinking City 2 er et tredjepersons overlevelseshorrorspil, der udspiller sig i Arkham i 1920'erne. Afbalanceret, spændende og ressourcefattig: presset stiger, jo dybere du dykker ned; kun øjeblikke i usikre skjulesteder giver lindring, og frygten bliver noget, du må lære at kontrollere. Hold øje med dit inventar, løse forvirrende gåder og vend tilbage ad de fundne stier for at hente forsyninger og udstyr.