The Sinking City 2 – Premium Edition
The Sinking City 2 – Premium Edition includes the base game, the Arkham Field Kit, and The Holloway Manor: a haunted mansion story mission with an optional ritual investigation. Finish it to bring the “Bucking Bronco” revolver into your main game.
On the cliffs outside the city of Arkham, The Holloway Manor keeps its lights low. The house belongs to an old family whose history curdled into occult practice—the kind that Lovecraft would trace through buried lineages and rites that never quite ended. Rooms interlock like a puzzle box, dusty heirlooms open doors, and the house rewards your curiosity with paths you were not meant to find. See the job through, and the “Bucking Bronco” revolver you claim stays with you in the main game.
The Sinking City 2 is a third-person survival horror set in 1920s Arkham. Deliberate, tense, and resource-lean: pressure builds as you push deeper, relief comes in brief refuge, and fear is something you manage. Mind your inventory, take on unnerving puzzles, and double back via unlocked paths for supplies, shortcuts, and upgrades.