The Sinking City 2 – Premium Sürüm
Arkham şehrinin dışındaki kayalıkların üzerindeki Holloway Malikânesi ışıklarını hep loş tutuyor. Bu ev, geçmişi okültizme bulanıp yozlaşmış eski bir aileye ait; tam da Lovecraft'ın unutulmuş soylar ve bir türlü son bulmayan ayinler üzerinden izini süreceği türden bir yozlaşma. Odalar bir yapboz kutusu gibi birbirine geçiyor, tozlu aile yadigârları gizli kapıları açıyor ve ev, bulmaman gereken gizli yollarla merakını ödüllendiriyor. Görevi tamamladığında elde ettiğin “Çifte Atan” altıpatlar ana oyunda da seninle kalacak.
The Sinking City 2, 1920’lerin Arkham’ında geçen üçüncü şahıs bakış açılı bir hayatta kalma-korku oyunudur. Ağır tempolu, gergin ve kaynak yönetiminin ön planda olduğu bu yapımda derinlere ilerledikçe artan baskıyla yüzleşecek, sadece güvenli bölgelerde nefes alabileceksin ve korku, yönetmen gereken bir şey olacak. Envanterini verimli kullan, ürpertici bulmacaları çöz, erzak ve geliştirmeler için açtığın kestirme yollardan daha önce geçtiğin bölgelere geri dön.