Sinking City 2 på – »Arkham felt sæt«
»Arkham felt sæt«« tilføjer tre sæt tøj til hovedpersonen: »Anatom«, ›Vidne‹ og » Kættersk heraldik«. Det indeholder også tre drømmeessenser, så du kan mestre dit første talent på forhånd, samt et sæt ressourcer med et nyttigt lager af ammunition, helbredelsesmidler og håndværksgenstande, der hjælper dig med at tage de første skridt i byen.