The Sinking City 2 सिस्टम आवश्यकताएँ
The Arkham Field Kit adds three outfits for the main character: “The Anatomist,” “The Witness,” and “Heretic Heraldry.” It also includes three Dream Essence to learn your first Talent early, and a Resource Pack with a helpful mix of ammo, healing, and crafting items to aid your first steps in the city.