The Sinking City 2 – The Holloway Manor
Beyond Arkham stands The Holloway Manor, an estate founded atop something far older. Explore a haunted mansion, and delve into dark rites and bad blood in this additional story mission. Finish the job to bring the “Bucking Bronco“ revolver into the main game.
On the cliffs outside the city of Arkham, The Holloway Manor keeps its lights low. The house belongs to an old family whose history curdled into occult practice—the kind that Lovecraft would trace through buried lineages and rites that never quite ended. Rooms interlock like a puzzle box, dusty heirlooms open doors, and the house rewards your curiosity with paths you were not meant to find. See the job through, and the “Bucking Bronco” revolver you claim stays with you in the main game.