The Sinking City 2 — «Holloway-godset»
Uden for Arkham ligger Holloway- Herregård – en gård, der er bygget på noget meget ældre. Udforsk spøgelseshuset og dyk ned i mørke ritualer og fjendskab i denne ekstra story-mission. Gennemfør opgaven for at få revolveren »Ukuelige mustang« i hovedspillet.
På klipperne uden for Arkham glimter lysene fra Holloway-godset svagt. Dette hus tilhører en gammel slægt, hvis historie er blevet til okkult praksis — en praksis, som Lovecraft ville have sporet gennem glemte slægtslinjer og endeløse ritualer. Værelserne er sammenflettede som et puslespil, støvede relikvier åbner døre, og godset belønner din nysgerrighed med stier, du ikke burde have fundet. Udfør opgaven til ende, og revolveren »Ukuelige mustang «, som du får, forbliver hos dig i hovedspillet.