The Sinking City 2 – Holloway Malikânesi
Arkham’ın ötesinde, temelleri çok daha kadim bir şeyin üzerine atılmış Holloway Malikânesi yükseliyor. Bu ek hikâye görevinde lanetli bir köşkü keşfe çık; karanlık ayinlerin ve köklü husumetlerin derinliklerine in. Görevi tamamladığında elde ettiğin “Çifte Atan” altıpatlar ana oyunda da seninle kalacak.