The Solitaire Conspiracy
Protego, największa agencja szpiegowska na świecie, została zniszczona. Tylko jedna osoba może wejść w posiadanie kart C.A.R.D.S, by zjednoczyć rozsiane po całej planecie oddziały Protego i ocalić świat.
Podążając za głosem ostatniego analityka agencji Protego, Jima Ratio (Grega Millera), musisz opanować wyjątkowe moce każdego z oddziałów podczas rozgrywki w taktycznego pasjansa — innego niż wszystko, w co dotychczas przyszło Ci grać. Poprowadź swoje zespoły do domu poprzez intrygującą historię, w której nie możesz ufać nikomu. Zachowaj zimną krew w świecie szpiegów obdarzonych sztuczną inteligencją i ulepszonych cybernetycznie agentów.
— Campaign prezentuje pokrótce opowiedzianą historię i przedstawia mechaniki rozgrywki. Tryb „Countdown” sprawdzi Twoją wytrzymałość, gdy będziesz walczyć z kolejnymi falami unikalnych talii, a tryb „Skirmish” da Ci niezliczoną ilość sposobów na zabawę odblokowanymi oddziałami.
Tak… jakby. The Solitaire Conspiracy to gra inspirowana jednym z rodzajów pasjansa — tak zwanym „Streets and Alleys” — jednak z pewnymi pomniejszymi poprawkami i wzbogacona o moce każdego z kolorów kart. W trybach „Skirmish” (w którym to Ty wybierasz kolory i moce kart) i „Campaign” grasz w swoim własnym tempie i tyle, ile tylko chcesz. Tryb „Countdown” stworzono za to, aby umożliwić najbardziej zagorzałym graczom sprawdzenie swoich umiejętności w obliczu tykającego zegara.