The Solitaire Conspiracy
Dünyanın önde gelen casusluk teşkilatı Protego yok edildi. Birbirinden kopan Protego casus ekibinin kontrolünü ele geçirmek ve dünyayı kurtarmak için yalnızca bir kişi C.A.R.D.S'ı kullanabilir.
Protego'dan geriye kalan tek analist Jim Ratio (Greg Miller) rehberliğinde, daha önce hiç oynamadığın taktiksel bir Solitaire oyununda her ekibin benzersiz güçlerinde ustalaşman gerekiyor. Güvenebileceğin kimsenin olmadığı entrikalarla dolu hikayede ekiplerine evin yolunu göster. Yapay zeka casusları ve siber geliştirilmiş operatörlerin dünyasında soğukkanlılığını koru.
Bir nevi. The Solitaire Conspiracy, Streets and Alleys adlı bir solitaire çeşidinden esinlenilmiştir, ama üzerinde bazı küçük düzenlemeler ve deste bazlı güçler bakımından büyük eklemeler yapılmıştır. Campaign ve Skirmish (kendi destelerini ve güçlerini seç), senin programına uyan, kendi hızına göre ilerleyeceğin deneyimlerdir. Countdown modu, yeteneklerini ince ayrıntılarla geliştirilmiş güçlere karşı sınırlı bir süre içinde test edebileceğin bir yerdir.