The Spectrum Retreat
The Spectrum Retreat to pierwszoosobowa gra pełna wymagających łamigłówek, osadzona w niedalekiej przyszłości. Budzisz się w hotelu The Penrose, spokojnym, ale dość niepokojącym schronieniu przed światem na zewnątrz. Jesteś cenionym gościem, a Twoją obecność czuć na hotelowych korytarzach i w pokojach.
Eksplorując urządzony w stylu art déco The Penrose, odkrywasz tajemnice hotelu oraz niejasności związane z Twoim pobytem. Na swojej drodze do odkrycia prawdy napotykasz przeróżne łamigłówki polegające na manipulacji kolorami, niezwykłe wyzwania fizyczne oraz rosnący niepokój dotyczących Twoich prawdziwych intencji.