The Spirit of the Samurai
Hortlak ordusuyla diyarı ele geçirmeye çalışan bir Oni'nin saldırısından köyünü koruması gereken Japon samurayı Takeshi rolüne bürün. Her biri Japon mitolojisinden ilham almış bu özgün, acımasız duraklı çekim sinematik macerasında tengu, hortlak ve korkutucu Jorogumo ordusuna karşı savaş.
Japon mitolojisi ve folkloruyla canlanan, özenle oluşturulmuş bir dünyayı keşfet. Harap köylerde, dağ mağaralarında, ıssız mezarlıklarda ve daha fazlasında gezin. Her biri ustalıkla canlandırılmış çok detaylı, Ray Harryhausen duraklı çekim tarzındaki yokai, hortlak canavarlar ve şeytanlarla savaş.
Üç farklı karakter olarak hortlak ordularıyla savaş: Becerikli bir samuray olan Takeshi, cesur ama minik bir ruh olan Kodama ve savaşçı kedi Chisai. Her biri, şiddetli kılıç savaşından keskin platformlara ve keşfe kadar dünyayla farklı şekillerde etkileşime giriyor.
Antik Japonya'nın silahları olan ikonik katanayı, çok yönlü yari mızrağını ve çetin yayı kuşanmış şeytan ordularıyla yüzleş. Oni'nin kalesine doğru savaşarak ilerlerken her karaktere özgü çarpıcı özel güç saldırıları ve kombolarını serbest bırak.