The Sports Trivia Challenge
Quizy sportowe nigdy nie sprawiały tyle frajdy. Rzuć wyzwanie samemu sobie lub zorganizuj wieczór sportowych quizów ze znajomymi i rodziną w trybie Party Mode! Wybieraj spośród najpopularniejszych kategorii sportowych: baseball, koszykówka, futbol, hokej, ogólne, olimpiada, rekordy sportowe i mistrzostwa świata. Jeśli to nie wystarczy, spróbuj zakręcić kołem wyzwań!
Na co czekasz? Pobierz The Sports Trivia Challenge już teraz i sprawdź swoją wiedzę!