The Sports Trivia Challenge
Sporla ilgili bilgi sorularında ne kadar iyisin? Beyzbol, Basketbol, Amerikan Futbolu, Hokey, Genel, Olimpiyatlar, Spor Rekorları, Tenis ve Dünya Kupası gibi en popüler Spor dalları arasından seçim yap! Party Mode'da (4 Oyuncuya Kadar) arkadaşlarına ve ailene meydan oku.
Daha ne bekliyorsun? Hemen indir ve beynini The Sports Trivia Challenge'a hazırla!