The Stanley Parable
The Stanley Parable to pierwszoosobowa gra eksploracyjna. Grasz jako Stanley, jednocześnie nie grając jako Stanley. Podążasz za fabułą, która stale Ci się wymyka. Masz wybór, a jednocześnie go nie masz.
Ale w miarę, jak go odkrywasz, stopniowo wyłaniają się znaczenia, a paradoksy nabierają sensu — być może jednak masz jakąś moc. To gra, która nie chce z Tobą walczyć, ale zaprasza Cię do tańca.