The Stanley Parable
The Stanley Parable, bir birinci şahıs keşif oyunudur. Stanley olarak veya Stanley olmadan oynayacaksın. Bir hikâyeyi takip edeceksin veya etmeyeceksin. Bir seçeneğin olacak veya hiç seçeneğin olmayacak.
Fakat keşfettikçe yavaş yavaş anlamlar çıkarmaya başlayacaksın, paradokslar mantıklı gelmeye başlayacak ve belki de en sonunda güce kavuşacaksın. Oyun seni savaşmaya değil, dans etmeye davet ediyor.