The Surge - Augmented Edition
Zorlu aksiyon RPG oyunu The Surge'ün nihai ve büyük deneyiminde hayatta kal! The Augmented Edition tam oyunu, tüm genişleme paketlerini ve tüm DLC'lerini içeriyor.
İşteki ilk gününde başına gelen felaket seni baygın bırakıyor… uyandığında kendini ağır bir egzoiskelet ile donatılmış hâlde, binanın yerle bir olmuş bir kısmında buluyorsun. Robotlar delirmiş, çılgın yapay iş arkadaşları ve sinsi Yapay Zekâ seni öldürmek istiyor. Hızlı ve içgüdüsel yakın mesafe dövüşlerinde ölümcül düşmanlara ve devasa elebaşlarına meydan oku. Kestiğin uzuvları yağmalamanı sağlayan son teknolojiyle düşmanlarının uzuvlarını hedefle ve kes. Kesilen düşmanlarından yeni silahlar ve zırhlar donan, onları geliştir ve üret. Seviye atlayarak kendini yeniden güçlendir.