The Surge – Fire & Ice Weapon Pack
Odkryj 10 nowych super-broni, które zginęły z kompleksu CREO. Z magazynu skradziono 5 broni palnych przeznaczonych dla sił porządkowych. Z działu kosmicznego CREO zniknęło 5 narzędzi testowych wyposażonych w nowoczesną technologię chłodzenia. Wskazówki dotyczące lokalizacji tych 10 zabójczych broni znajdziesz w notatce bezpieczeństwa i biuletynie CREO w swoim organizerze (Ekwipunek)!