The Surge - A Walk in the Park
Welcome to CREO World, the amusement park built for CREO employees and families!
Forget your cravings for cotton candy though – CREO World was not spared from the disaster. The entire park is a death trap, where roaming rescue teams have gone insane and robotic mascots patrol freely, patiently waiting for new visitors to offer a deadly welcome.
CREO World presents a wealth of fresh challenges for players. Originally built to celebrate CREO and its mission, the park is a radically different setting from the rest of the complex, full of branching paths and secrets to discover. Survive the raging mascots and explore the park's attractions, before taking on a fearsome boss in the devastated park. Face this new threat, cutting and equipping 16 all-new weapons, new sets of armor, and new implants to upgrade and further customize the way you want to play.