The Surge - A Walk in the Park
CREO çalışanları ve aileleri için inşa edilen eğlence parkı CREO World'e hoş geldin!
Pamuk şeker açlığını bastırmaya çalış... CREO World, faciadan kurtulmadı. Tüm park bir ölüm tuzağına dönüştü, gezen kurtarma ekipleri delirdi ve robot maskotlar özgür bir şekilde dolaşıp yeni gelen ziyaretçilere ölümcül bir karşılama sunuyor.
CREO World, oyunculara yepyeni ve bir sürü mücadele sunuyor. CREO ve görevini kutlamak için inşa edilen park, tesisin geri kalanına göre çok daha farklı, keşfedilecek bir sürü farklı yollar ve sırlar var. Öfkeli maskotlardan kurtul, parkın ilgi çekici yerlerini keşfet ve mahvolan parkta korkunç bir elebaşını yen. Bu yeni tehditle yüzleş, 16 yepyeni silah, yeni zırh setleri ve geliştirilecek yeni dokuları donan ve farklı yollarla nasıl oynadığını özelleştir.