The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Spun off from CREO's Spark project, the Quantum Mace channels incredible amounts of radiation directly through its blades, while keeping its user almost completely uncontaminated. Smash your enemies into the fifth dimension or melt them down to their atoms - the choice is yours!
Expand your The Surge 2 experience with the "BORAX-I Quantum Mace", available exclusively with the Season Pass.
Find it as you fight your way through Jericho City, cut it from your enemies and equip it for yourself!