The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Wzbogać swoją rozgrywkę w The Surge 2 dzięki „Buławie Kwantowej BORAX-I”, dostępnej wyłącznie w przepustce sezonowej.
Znajdź ją podczas wędrówki przez Jericho City, odetnij przeciwnikowi i weź dla siebie!