The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
CREO'nun Spark projesinin bir yan ürünü olan Quantum Mace, muazzam miktarda bir radyasyonu doğrudan bıçaklarından kanalize eder, ama savunma mekanizması sayesinde kullanıcısını bundan tamamen korur. Düşmanlarınızı beşinci boyutun dibine gönderin veya onları atomlarına ayrıştırın!
Bunu Jericho City'de savaşırken bulabilir ve düşmandan alıp kullanmaya başlayabilirsiniz!